Volvo V60 produkowany jest od roku 2010. Zapraszamy do zestawienia akumulatorów pasujących do poszczególnych wersji silnikowych.
Podstawowe parametry akumulatorów pasujących do Volvo V60 (2010-):
Polaryzacja biegunów | Rodzaj końcówek | Strefa podłogowa |
---|---|---|
0 - plus po prawej stronie | 1 | B13 |
Volvo V60 - silniki benzynowe:
2.0 T
T3
T4
T4F
T5
T6 AWD
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S4 S40 08 | 74 Ah 680 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Bosch S5 S50 08 | 77 Ah 780 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Centra Plus CB740 | 74 Ah 680 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Centra Futura CA770 | 77 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Jenox Classic 074616 | 74 Ah 680 A | 276x175x190 mm | Więcej |
Varta Blue Dynamic E11 | 74 Ah 680 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic E44 | 77 Ah 780 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Volvo V60 - silniki benzynowe:
T3 - z systemem Start-Stop
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S5 AGM S5A 08 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Centra AGM CK700 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Jenox AGM R070616M | 70 Ah 760 A | 276x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM E39 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM A7 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Volvo V60 - silniki diesla:
1.6 DRIVe - z systemem Start-Stop
D3 (136 KM) - z systemem Start-Stop
D3 (163 KM) - z systemem Start-Stop
D4 (163 KM) - z systemem Start-Stop
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S5 AGM S5A 08 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Centra AGM CK700 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Jenox AGM R070616M | 70 Ah 760 A | 276x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM E39 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM A7 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Volvo V60 - silniki diesla:
2.4 D5
2.4 D5 AWD
D3 (136 KM)
D3 (163 KM)
D4 (163 KM)
D4 AWD
D5
D5 AWD
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S5 S50 11 | 85 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Centra Plus CB800 | 80 Ah 640 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Centra Futura CA900 | 90 Ah 720 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Varta Blue Dynamic F16 | 80 Ah 740 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic F19 | 85 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Volvo V60 - silniki diesla:
2.4 Hybrid AWD - z systemem Start-Stop
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S5 AGM S5A 11 | 80 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Centra AGM CK800 | 80 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Jenox AGM R080658M | 80 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM F21 | 80 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM A6 | 80 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Jeśli nadal nie wiesz jaki akumulator pasuje do Twojego Volvo V60 lub chcesz pomóc innym w wyborze, prześlij nam zdjęcie aktualnego akumulatora w komentarzu na dole strony. Zdjęcie możesz też przesłać na adres kontakt@jakiakumulator.pl (umieścimy je w komentarzach). Koniecznie podaj model Volvo, rocznik i rodzaj oraz pojemność i moc silnika. Postaramy się pomóc!
Możesz przesłać do nas również zdjęcie akumulatora przez WhatsApp: Otwórz WhatsApp
Szanowni Panstwo
od niedawna jestem posiadaczem volvo v60 z 2012r. z silnikiem d3 163km (5cylindrow). mam przycisk drive-e na panelu srodkowym co swiadczy, ze auto posiada system start stop ale ku mojemu zdziwieniu pod maska siedzi zwykly aku TUDOR TA852 85ah 800A na ktorym caly czas sygnalizuje slaba baterie i nie dziala start stop. Jaki powinienem zakupic aku do tego modelu. Dodam, ze nie zalezy mi na funkcji start stop i chcialbym ja wylaczyc po zainstalowaniu AGM-a
Pozdrawiam
W Pana Volvo V60 powinien być zamontowany akumulator wykonany w technologii AGM. Montaż zwykłego akumulatora w aucie wyposażonym w system start-stop spowoduje jego bardzo szybkie zużycie i konieczność kolejnej wymiany. Powinny u Pana pasować akumulatory AGM o wymiarach 278x175x190 mm (długość x szerokość x wysokość).
Jeżeli auto jest wyposażone w system start-stop to tak jak napisał poprzednik – powinien mieć Pan akumulator dostosowany do takiego rodzaju zapłonu. Swego czasu do automatu volvo S60 po ponad 6 latach na jednym akumulatorze, chciałem przyoszczędzić i kupiłem budżetowy akumulator, który miał odpowiednie napięcie i spełniał wymagania „z małą górką” pod względem pojemności i mocy rozruchowej. Tyle, że nie był to akumulator dostosowany do auta z funkcją start-stop, automatyczną skrzynią biegów, podgrzewanymi siedzeniami i dużą ilością innej elektroniki. Po niewiele ponad roku akumulator nadawał się tylko do wyrzucenia. Nie polecam, szkoda pieniędzy i stresu – ja spędziłem pół dnia na środku drogi. Ładowanie od innego auta nic nie dało, do tego skrzynia pozostawiona w pozycji P z której nie można już było wrzucić na N, spowodowała że wciąganie auta na lawetę okazało się żmudną i długą robotą . Za to akumulatory AMG dają sobie doskonale radę, podają bardzo dobrą moc rozruchową i są kilkukrotnie wytrzymalsze. Wcale to nie jest jakiś mega wydatek. Nawet jeśli się zapłaci trochę więcej niż za „zwykły” akumulator, to taki AGM posłuży ci o wiele dłużej co w ogólnym rozrachunku i tak wyjdzie lepiej. Ja kupiłem Bosha w Jula za 629 zł. – Model – Bosch S5Agm S5A08 12V 70 Ah / 760 A Start-Stop