Volvo V60 produkowany jest od roku 2010. Zapraszamy do zestawienia akumulatorów pasujących do poszczególnych wersji silnikowych.
Podstawowe parametry akumulatorów pasujących do Volvo V60 (2010-):
Polaryzacja biegunów | Rodzaj końcówek | Strefa podłogowa |
---|---|---|
0 - plus po prawej stronie | 1 | B13 |
Volvo V60 - silniki benzynowe:
2.0 T
T3
T4
T4F
T5
T6 AWD
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S4 S40 08 | 74 Ah 680 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Bosch S5 S50 08 | 77 Ah 780 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Centra Plus CB740 | 74 Ah 680 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Centra Futura CA770 | 77 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Jenox Classic 074616 | 74 Ah 680 A | 276x175x190 mm | Więcej |
Varta Blue Dynamic E11 | 74 Ah 680 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic E44 | 77 Ah 780 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Volvo V60 - silniki benzynowe:
T3 - z systemem Start-Stop
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S5 AGM S5A 08 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Centra AGM CK700 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Jenox AGM R070616M | 70 Ah 760 A | 276x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM A7 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM E39 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Volvo V60 - silniki diesla:
1.6 DRIVe - z systemem Start-Stop
D3 (136 KM) - z systemem Start-Stop
D3 (163 KM) - z systemem Start-Stop
D4 (163 KM) - z systemem Start-Stop
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S5 AGM S5A 08 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Centra AGM CK700 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Jenox AGM R070616M | 70 Ah 760 A | 276x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM A7 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM E39 | 70 Ah 760 A | 278x175x190 mm | Więcej |
Volvo V60 - silniki diesla:
2.4 D5
2.4 D5 AWD
D3 (136 KM)
D3 (163 KM)
D4 (163 KM)
D4 AWD
D5
D5 AWD
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S5 S50 11 | 85 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Centra Plus CB800 | 80 Ah 640 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Centra Futura CA900 | 90 Ah 720 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Varta Blue Dynamic F16 | 80 Ah 740 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic F19 | 85 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Volvo V60 - silniki diesla:
2.4 Hybrid AWD - z systemem Start-Stop
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S5 AGM S5A 11 | 80 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Centra AGM CK800 | 80 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Jenox AGM R080658M | 80 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM A6 | 80 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM F21 | 80 Ah 800 A | 315x175x190 mm | Więcej |
Jeśli nadal nie wiesz jaki akumulator pasuje do Twojego Volvo V60 lub chcesz pomóc innym w wyborze, prześlij nam zdjęcie aktualnego akumulatora w komentarzu na dole strony. Zdjęcie możesz też przesłać na adres kontakt@jakiakumulator.pl (umieścimy je w komentarzach). Koniecznie podaj model Volvo, rocznik i rodzaj oraz pojemność i moc silnika. Postaramy się pomóc!
Możesz przesłać do nas również zdjęcie akumulatora przez WhatsApp: Otwórz WhatsApp
Szanowni Panstwo
od niedawna jestem posiadaczem volvo v60 z 2012r. z silnikiem d3 163km (5cylindrow). mam przycisk drive-e na panelu srodkowym co swiadczy, ze auto posiada system start stop ale ku mojemu zdziwieniu pod maska siedzi zwykly aku TUDOR TA852 85ah 800A na ktorym caly czas sygnalizuje slaba baterie i nie dziala start stop. Jaki powinienem zakupic aku do tego modelu. Dodam, ze nie zalezy mi na funkcji start stop i chcialbym ja wylaczyc po zainstalowaniu AGM-a
Pozdrawiam
W Pana Volvo V60 powinien być zamontowany akumulator wykonany w technologii AGM. Montaż zwykłego akumulatora w aucie wyposażonym w system start-stop spowoduje jego bardzo szybkie zużycie i konieczność kolejnej wymiany. Powinny u Pana pasować akumulatory AGM o wymiarach 278x175x190 mm (długość x szerokość x wysokość).
Jeżeli auto jest wyposażone w system start-stop to tak jak napisał poprzednik – powinien mieć Pan akumulator dostosowany do takiego rodzaju zapłonu. Swego czasu do automatu volvo S60 po ponad 6 latach na jednym akumulatorze, chciałem przyoszczędzić i kupiłem budżetowy akumulator, który miał odpowiednie napięcie i spełniał wymagania „z małą górką” pod względem pojemności i mocy rozruchowej. Tyle, że nie był to akumulator dostosowany do auta z funkcją start-stop, automatyczną skrzynią biegów, podgrzewanymi siedzeniami i dużą ilością innej elektroniki. Po niewiele ponad roku akumulator nadawał się tylko do wyrzucenia. Nie polecam, szkoda pieniędzy i stresu – ja spędziłem pół dnia na środku drogi. Ładowanie od innego auta nic nie dało, do tego skrzynia pozostawiona w pozycji P z której nie można już było wrzucić na N, spowodowała że wciąganie auta na lawetę okazało się żmudną i długą robotą . Za to akumulatory AMG dają sobie doskonale radę, podają bardzo dobrą moc rozruchową i są kilkukrotnie wytrzymalsze. Wcale to nie jest jakiś mega wydatek. Nawet jeśli się zapłaci trochę więcej niż za „zwykły” akumulator, to taki AGM posłuży ci o wiele dłużej co w ogólnym rozrachunku i tak wyjdzie lepiej. Ja kupiłem Bosha w Jula za 629 zł. – Model – Bosch S5Agm S5A08 12V 70 Ah / 760 A Start-Stop
nie ma zadnego żmudnego wyciagania auta na lawete ze wzgl na skrzynie automat. trzeba tylko doczytac, rowniez mam v60 2012 d3 163hp, tu gdzie jest miejsce na okulary na panelu srodkowym -to z tyłu panelu, jest tam otwierane wieczko dna i tam sie przestawia i skrzynia zwolniona na neutral, mozesz auto sobie wszedzie wypychac, popychac ile ci sie podoba..