Mercedes-Benz S Klasa w wersji W221 produkowany był w latach 2005 - 2013. Zapraszamy do zestawienia akumulatorów pasujących do poszczególnych wersji silnikowych.
Podstawowe parametry akumulatorów pasujących do Mercedes-Benz S Klasa (2005-2013):
Polaryzacja biegunów | Rodzaj końcówek | Strefa podłogowa |
---|---|---|
0 - plus po prawej stronie | 1 | B13 |
Mercedes-Benz S Klasa W221 - silniki benzynowe:
S 280
S 300
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S4 S40 13 | 95 Ah 800 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Bosch S5 S50 13 | 100 Ah 830 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Centra Plus CB950 | 95 Ah 800 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Centra Futura CA1000 | 100 Ah 900 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Jenox Classic 092636 | 92 Ah 760 A | 352x175x190 mm | Więcej |
Jenox Gold 095636 | 95 Ah 820 A | 352x175x190 mm | Więcej |
Jenox Gold 105636 | 105 Ah 900 A | 352x175x190 mm | Więcej |
Varta Blue Dynamic G3 | 95 Ah 800 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic H3 | 100 Ah 830 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Mercedes-Benz S Klasa W221 - silniki benzynowe:
S 350
S 350 4-matic
S 350 CGI - z systemem Start-Stop
S 350 CGI 4-matic - z systemem Start-Stop
S 450
S 450 4-matic
S 500
S 500 4-matic
S 500 CGI - z systemem Start-Stop
S 500 CGI 4-matic - z systemem Start-Stop
S 600
S 63 AMG
S 65 AMG
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S5 AGM S5A 13 | 95 Ah 850 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Centra AGM CK950 | 95 Ah 850 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Jenox AGM R095636M | 95 Ah 850 A | 352x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM A5 | 95 Ah 850 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM G14 | 95 Ah 850 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Mercedes-Benz S Klasa W221 - silniki diesla:
S 250 CDI - z systemem Start-Stop
S 320 CDI
S 320 CDI
S 320 CDI 4-matic
S 350 BlueTec - z systemem Start-Stop
S 350 BlueTEC 4-matic - z systemem Start-Stop
S 350 CDI
S 350 CDI
S 420 CDI
S 450 CDI
Model | Pojemność i prąd | Wymiary | Cena |
---|---|---|---|
Bosch S5 AGM S5A 13 | 95 Ah 850 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Centra AGM CK950 | 95 Ah 850 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Jenox AGM R095636M | 95 Ah 850 A | 352x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM A5 | 95 Ah 850 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Varta Silver Dynamic AGM G14 | 95 Ah 850 A | 353x175x190 mm | Więcej |
Jeśli nadal nie wiesz jaki akumulator pasuje do Twojego Mercedes-Benz S Klasa W221 lub chcesz pomóc innym w wyborze, prześlij nam zdjęcie aktualnego akumulatora w komentarzu na dole strony. Zdjęcie możesz też przesłać na adres kontakt@jakiakumulator.pl (umieścimy je w komentarzach). Koniecznie podaj model Mercedes-Benz, rocznik i rodzaj oraz pojemność i moc silnika. Postaramy się pomóc!
Możesz przesłać do nas również zdjęcie akumulatora przez WhatsApp: Otwórz WhatsApp
Witam , posiadam samochód Mercedes W221 S 320 CDI z 2008 roku . Posiada on 2 akumulatory : jeden pod maską 52Ah , drugi zakopany w bagażniku 95Ah . Który należy wymienić jeśli samochód słabo kręci gdy postoi ze 3 dni ?
Jeśli brakuje prądu przy rozruchu, to zdecydowanie wina większego akumulatora, umieszczonego w bagażniku auta.Oczywiście należy pamiętać, że przyczyna nie musi tkwić w samym akumulatorze – należy też sprawdzić jego ładowanie i pobór prądu podczas postoju (przy zgaszonym silniku i zamkniętym aucie).Przy okazji podał Pan raczej nieprawidłową pojemność akumulatora pomocniczego umieszczonego pod maską – powinna wynosić ona raczej kilkanaście Ah, a nie 52 Ah.Bzdura. Jeśli samochód słabo kręci to jest to wina wyłącznie akumulatora pod maską. Oryginalnie ma on pojemność 35ah i 520a rozruchu jednak akumulator o takich parametrach ma kosmiczną cenę i sam osobiście zdecydowałem się właśnie na 52ah, aby prąd rozruchu się zgadzał, bo w tym przypadku jest on ważniejszy od pojemności
Zgadzam się. W mojej s – klasie w221 aku pod maską odpowiada tylko za rozruch , ten za tylną ścianą za całą elektronikę i elektrykę pojazdu.
Panowie, zgadza się. Pozdrawiamy.
Witam ! W mojej S-ce jest mały czar , tj coś takiego , że co miesiąc muszę podładować akumulator , co prawda mało nim jeżdżę . Czy to jest powód, czy tak ma być. Od 6 m-cy mam ten pojazd i co mi powiedziano , iż nie wolno przynosić aku i do garażu do formowania , ponieważ można uszkodzić daną elektronikę , która jest bardzo czuła na różnice i skok napięcia . Proszę o fachowa odpowiedź .. .
Z wyrazami wdzięczności- Piotr
Dobrze byłoby gdyby elektryk samochodowy sprawdził czy jakieś urządzenie nie pobiera zbyt dużego prądu podczas postoju auta. Jeśli posiada Pan prosty miernik, to można również spróbować zmierzyć to samemu. Od tego trzeba zacząć diagnostykę.
Pozdrawiamy.